State super vias et videte et interrogate de semitis antiquis quae sit via bona et ambulate in ea et invenietis refrigerium animabus vestris

25 May 2023

The Spirit And The Keys

Et habeo claves mortis et inferni.

Non solum, inquit, mortem resurrectione devici; sed et ejusdem mortis habeo dominium. Quod etiam Ecclesiae Spiritum sanctum insufflando tribuit. Quorum, inquiens, dimiseritis peccata, dimittuntur eis, et caetera.

Sanctus Beda, Explanatio Apocalyspsis, Liber I, Caput I

Source: Migne 93.137a
And I have the keys of death and hell... 1

Not only, He says, have I conquered death with resurrection, but I even have dominion over death. Which He gives to the Church with the inbreathing of the Holy Spirit. 'Which sins you shall forgive, shall be forgiven them,' and the rest. 2

St Bede, Commentary On The Apocalypse, Book 1, Chapter 1

1 Apoc 1.18
2 Jn 20.22-232

No comments:

Post a Comment